
+ کجآ بودی ؟!xa0 - توو فکرت .. :) ...
ادامه مطلب
یک گل کاکتوس قشنگ توی خونه ام داشتم،xa0 اوایل بهش میرسیدم قشنگ بود و جون دار، کم کم فهمیدم با همه بوته هام فرق دارد خیلی قوی بود، صبور بود، اگر چند روز بهش نور و آب نمیدادم هیچ تغییری نمیکرد منم واسه همین خیلی حواسم بهش نبود بخاطر اینکه خیلی قویه و چی...
ادامه مطلب
من اگه ازدواج کنم، هر روز که از سر کار میرم خونه واسش گل میخرم، انگار که هر روز، روزِ زنه! #اچکان...
ادامه مطلب