
لذت دنیا... داشتن کسی ست که دوست داشتن را بلد است. به همین سادگی...! این روزها گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید! اما فهمش... یکی از سخت ترین کارهای دنیاست سخت است اما زیبا! زیباست برای اطمینان خاطر یک عمر زندگی تا بفهمی و بفهمانی... هر دوره گردیxa0لیلیxa0نیست... هر رهگذریxa0مجنون... و تو شریک زندگی هر کسی نخواهی شد! تا بفهمی و بفهمانی... اگر کسی امد و هم نشینت شد در چشمانش باید رد اسمان رد خدا باشد و باید برایش ازxa0منxa0گذشت تا به ماxa0رسید....
ادامه مطلب
"صبح یعنی مست صدای تو xa0ظهر یعنی انتظار تو xa0عصر یعنی دلتنگم برای تو xa0شب یعنی یاد تو xa0و تو یعنی تمام لحظه های من" ...
ادامه مطلب