به نظرم آینه ها ساخته شده اند براى زنها ، که هر بار به یک بهانه روبرویش بایستند و خودشان را تماشا کنند.
یکبار میخواهند موهایشان را مرتب کنند،یکبار آرایش میکنند،یکبار با نگاه کردن به آیینه زیباییشان را براى خودشان یادآور میشوند اما گاهى...
به آینه که نگاه میکنند نه میخواهند به خودشان برسند،نه زیباییشان را ببینند،نگاه که میکنند جاى خالى یک نفر که نیست ...تنهاییشان...گذشته اى را که لباس سرشدگى به تنشان آویخته!
امان از این گاهى...
امان از این گاهى که زن همه چیز را در آینه میبیند جز خودش...
#میم_پناهى
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145