من...
به خیلی چیزها عادت کرده ام...
عادت کرده ام...
بنشینم پشت میز عصرانه...
از پشت پنجره آدم ها را تماشا کنم...
چای بنوشم...
سیگار بکشم...
شعر بخوانم...
تو نباشی...
تو نباشی...
تو نباشی...
#شیما_سبحانی
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154