: ممنی ممنی توجایی بیا تارت دالم
: وا توله چیه بازم
: اَشَن بولو دومسو بات قهلم چلا بام اینجوری حلف میزنی هاااا؟؟اگه ببیی بود قوبون صدقش میلفتی
: ای جان دلم توله قربون لب و لوچه اویزونت بشم
: اشن با من حلف نزن تا ببیی بیاد تلکیفه منو با شما لوشن بوتونه
وااای نه توله غلط کردم بابات الان منو میکشههههه
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130