اوفـ … نصفـه شبـی چهـ #گـرمـم شـده
خخخـ خـو یه چـی #نـازک تـر بپـوش تـولهـ
آخهـ بعـد #سـردم میشـه بـاز
ایـی #خـل و چـل مـن
خـل و چـل #عمتـه هـا.
خخخـ بـاشهـ.اصـن بیـا #بغلـه خـودمـ...
بسـم اللـه...بیـا بـرو #اونـور بـابـا.ایـش پــررو
خـا منـو نـزن #دیوثکـم.همیـشه شبـه جمعهـ رو کوفـت بکـن
همیـنه که هسـت...میخـوای بخـوا #نمیخـوای هم نخـوا
آخ از #دستـه تو مـن چـی بگم آخه
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153