+ عشق دو وجه داره
یکی موندن و اون یکی رفتن
- جالبه...! خب تو کدومشو ترجیح میدی؟
+ رفتن رو، اینطوری لااقل ظاهرش سالها حفظ میشه
ما ها با موندن، بیشتر مواقع به عشق گند میزنیم.
یه نگاه به آدمای عاشق اطرافت بنداز
#حمید_جدیدی
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168