خدااااا
من ازت جز اون چی میخوام؟
چرا اگه قسمت من نبود گذاشتی عاشقم بشه؟
خودم به درک ...اون چرا؟
خدا تو که میدونی چقد پاک و دلش نازکه
تو که میدونی چقدر میخوامش
خدا تو چرا ...؟
بدترین درد مرگ تدریجی نیست
جدا شدن از کسی که برات نفسه
برات زندگیه
لعنت بهت مونا ....
خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: چهارشنبه 6 ارديبهشت 1396 ساعت: 5:40