کاش به جای گشت ارشاد،
گشت شادی داشتیم، هرکی شاد نبود،
می بردن ازش می پرسیدن:
مشکلت چیه که
شاد نیستی بگو ما حلش کنیم...(:
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:06