امیدوارم همه یه روزی بفهمیم ادمای گذشته واقعا تموم شدن
و اگه لیاقت داشتن توی الان و یا فردامون بودن
و بخاطرشون غصه نخوریم
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:36