قدیم تکست میدادم "دوست دارم"
میگفتی "برام میمیری"
الان تکست میدم که عاشقتم ،میخونی جواب نمیدی!
اینجوری برام میمیری؟!(:
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:00