چی میشد
اگه مادر من هیچ وقت
منو به دنیا نمیاورد؟
چی میشد
اگه پاهای من میشکست
هیچ وقت منو
سمت تو نمیاورد
چی میشد
هیچکی دلمو نمیشکست ؟.
چی میشد
هیچ وقت جلوت گریه نمیکردم؟
چی میشد
منم مثله تو سنگ دل میشدم
میگفتم میرم ... برنمیگردم
چی میشد
یه شب خوابم ببره
صبح که بیدار میشم
تو کنار من باشی ؟؟؟؟
چی میشد
خدا میگفت یه ارزو بکن
من ارزو میکردم
تو پیشم باشی
چی میشد ...؟؟؟؟
چی میشد خدا هوامو داشت
میگفت همیشه مال تو باشه ؟
چی میشد بابام نمیفهمید
شبا گریه میکنم ؟
چی میشد مادرم با گریه
پاک نمیکرد خون دستمو ؟؟
چی میشد ...؟؟؟؟
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159