اشکم دراومد جدن از شعار مردم اهواز: ما که هوا نداریم، هنوز هواتو داریم.
دم غیرتتون گرم
#تا1400باروحانی
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: پنجشنبه 28 ارديبهشت 1396 ساعت: 6:27