کاش زندگی از آخر به اول بود ...
پیر بدنیا می آمدیم ...
آنگاه در رخداد یک عشق جوان میشدیم...
سپس کودکی معصوم می شدیم و در نیمه شبی
با نوازش های مادر آرام میمردیم.
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150