چند نفری بهم گفتن انقد از اون نگو :)
فراموشش کن
منت نکش
بذار دلتنگ بشه
سرش میخوره به سنگ برمیگرده
منم میخواما از تو نگم
ولی مگه فکر و دلشوره میذاره ؟
همش تقصیر خودت و اون چشاته :)))
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151