ساکت که میشینی،
میذارن پای جواب نداشتنت!
عمرا اگه بفهمن که داری جون میکنی تا حرمت ها رو حفظ کنی...
رفیق نفهم من بفهم یکم:)
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: پنجشنبه 4 خرداد 1396 ساعت: 0:41