یک نامه خود کشی بجا مانده از دهه 1970:
"به سمت پل میروم ...
اگر در مسیر حتی یک نفر
به من لبخند بزند
نخواهم پرید"
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت: 6:41