آدما گاهی دوست دارن کسیو که دوست دارن اذیت کنن، حس خوبی داره، بیشتر از این که بخندونیش حس خوبی داره!
دلیلشم مشخص نیس :)
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 8 تير 1396 ساعت: 13:42