پسر در پارک عاشق دختر شد ... رفت و کنارش رو نیمکت نشست..
به دختر گفت؛
عاشقتم...
دخترگفت؛خونه داری؟
پسر گفت؛نه.
دختر گفت؛پول داری؟
پسر گفت؛نه
دختر گفت؛شغل داری؟
پسر گفت؛نه
دختر گفت ؛بزن به چاک!!
...
پسر گفت؛ وقتی یه ویلای بزرگ تو ولنجک دارم خونه میخام چکار!!؟
وقتی راننده شخصی دارم ماشین میخوام چکار!!؟
وقتی یه کارخونه دارم پول میخام چکار؟؟
وقتی صاحب یه شرکت بزرگم شغل میخام چکار؟!!
دختر گفت؛عاشقتم
پسر گفت؛ بزن به چاک
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 206