میبینی چقد دلتنگتم ؟
در همین حد دلشوره دارم که الان کجایی
میگی خیلی عوض شدم ...آره
قبلا روت احساس مالکیت داشتم
خودم تورو از خودم گرفتم
خودم خودمو داغون کردم
عوض نشم؟
داغون شدم ...:)
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189