داغونتر نبود ...؟؟!!
بعد رفتنت ،هیچکی جرات نداره
حتی پاشو تو سلولم بذاره
همه میدونن ...اینجا یکی زندگی میکنه
که هیچ وقت اعصاب نداره:)))
داغونتر نبود؟
از این دستای خونی و از این رگ کبود
داغونتر نبود؟؟؟
رفتی آهای هست و نیست و نبود ...
داغونتر نبود؟؟؟؟؟
یکی بود ولی یکیه من نبود
داغونتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهای جای چاقوت رو من جا موند ...:/
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 190