داغونتر نبود ؟

خرید بک لینک

داغونتر نبود ...؟؟!!

بعد رفتنت ،هیچکی جرات نداره

حتی پاشو تو سلولم بذاره

همه میدونن ...اینجا یکی زندگی میکنه

که هیچ وقت اعصاب نداره:)))

داغونتر نبود؟

از این دستای خونی و از این رگ کبود

داغونتر نبود؟؟؟

رفتی آهای هست و نیست و نبود ...

داغونتر نبود؟؟؟؟؟

یکی بود ولی یکیه من نبود

داغونتر نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آهای جای چاقوت رو من جا موند ...:/

خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...

ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 190 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 21:38

صفحه بندی