وجدانی نداریم :)

خرید بک لینک

زنبور که نیش میزند

میمیرد

شاید از عذاب وجدان!

انسانها اما نیش میزنند

نیش میزنند و نیش میزنند

تا میمیرانند!

و وجدانی ندارند

که عذابی داشته باشند

خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94...

ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: چهارشنبه 28 تير 1396 ساعت: 21:36

صفحه بندی