بدترین حسی که به یه نفر میشه داد اینه که کاری کنی حس کافی نبودن کنه.
تو راحت رد میشی میری ولی اون تا آخر عمر از خودش میپرسه مگه چی کم داشتم؟
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 185