مانده ام...
این "دیوانه" گفتن های تو
چه دارد..
که حتی..
دوستت دارم" های هیچ کسی..
شبیهش نیست...
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: هیچکسی شبیه تو, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 18:55