در قانون انشتین داریم
E=mc2
➰یعنی انرژی از بین نمیرود تبدیل میشود.➰
➰راستی انرژی ما به چی تبدیل میشود!؟!؟!؟➰
به اخمکردن?
به تحقیردیگری
به عصبانیت
به حسادت
به افکار منفی
به ..منفی؟؟؟?
یا
انرژی مون تبدیل میشه
به لبخند☺️
به تشویق
به خندیدن
به افکار مثبت
به همکاری
به هم نوع دوستی
به امید
به اعتماد به نفس ؟؟؟
کدام یک؟؟؟
➰این ما هستیم که تصمیم میگیریم انرژی مان به منفی➖ یا به مثبت➕ تبدیل کنیم.➰
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: قانون انشتین,قانون انشتين,قانون نسبیت انشتین چیست,قانون نسبیت عام انشتین, نویسنده: بازدید: 164