بـدونه تـو که #خـوابـم نمیـبـره
اوم #آقـایـی؟☹️
جـانه دلـم؟چـرا #اخمـویـی تـولـه
پـس کـی میـای #بخـوابـیم؟
هنـوز کـارای #شـرکـت مـونـده.تـو بـرو بخـواب منـم میـام
بـاشه(پـــوف بـدونه تـو #خـوابم نمیـبره که)
إ تـو بـاز #اومـدی که...بـرو مـنم میـام دیه
آخـه چیـزه...مـن بـدونه تـو که خـوابـم #نمـیبـره که
اوخ مـن فـدات بـشم که #گـردالیـم.بیـا بغـلم ببـینم
گـردالی عمـته #بیجـول.☹️
خخخـ بیـا بـریم بخـوابیـم که خـانـومم #بـدونه آقـاش خـوابش نمیـبـره
چشـم #بـریم
•••
•••••••❥•
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 188