قاضی : جرمت چیه؟
محکوم :تیکه تیکش کردم و انداختمش تو صندق
قاضی: چرا ؟
محکوم : انلاین بود سین نمیکرد :)
قاضی : تو ازادی =]
ما را در سایت خدا بÙx87 بزرگÛx8cت Ùx82سÙx85ت Ùx85Ûx8cدÙx85 ðx9fx98x94 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: جمعه 6 اسفند 1395 ساعت: 9:43